Huisstijl voor Interieur & Timmerwerkplaats Schomaker

Omschrijving

Speciaal voor de website is een nieuw/sterker logo ontworpen. Welke onderscheidend en herkenbaar is. Het beeldmerk (Boomstam plus takje met blad) sluit aan op de werkwijze en kernwaarden van Interieur & Timmerwerken Schomaker die elk proces van het meubelmaken onderhanden neemt. Bijna letterlijk van Boom tot Bank. De extra tinten in blauw steken extra af tegen de donkere achtergrond en benadrukken dat Schomaker niet alleen een creatief maar ook een professioneel bedrijf is.

Aansluitend op de huisstijl zijn er ook visitekaartjes ontworpen en in premium kwaliteit afgeleverd bij de klant.

Voor (kleine)bedrijven liggen veel kansen in de social media. Door daar te zijn waar de klant is, kan Interieur & Timmerwerkplaats Schomaker zijn aanbod aan een groter publiek tonen. Uiteraard zijn terugkoppeling naar de website en een gelijke huisstijl erg belangrijk. Piit heeft de Facebookpagina opgezet en deze in de huisstijl vormgegeven.

Bekijk ook het webdesign voor Interieur en Timmerwerkplaats Schomaker in mijn portfolio.